Minelle Fabrics Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Kuvien sävyt ovat ohjeelliset, näyttöjen ominaisuudet vaikuttavat värien toistoon.
Kankaista saa valmistaa tuotteita myyntiin. Kankaiden jälleenmyynti on Suomessa kielletty.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kankaiden minimitilausmäärä on 40cm/pala. Voimme yhdistää saman henkilön tilauksia, mikäli alkuperäinen tilaus on vielä käsittelemättä. Tällöin toimitustavaksi valitaan lisätilaus ja lisätietoihin tulee kirjoittaa aiemman tilauksen tilausnumero.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Visma Pay
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Klarna
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Minelle Fabrics Oy:n yleiset ehdot.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle automaattisesti sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta tilausvahvistuksen sisältö, ongelmatilanteissa ota yhteys viipymättä asiakaspalveluun.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: Minelle Fabrics Oy 045 783 44733 info@minelle.fi www.minelle.fi
Nouto Haukiputaalta. Kun tilauksesi on valmis noudettavaksi lähetämme tekstiviestin, jossa sovitaan tarkemmasta noutoajasta.
Valittavissa olevat toimitustavat päivittyvät ostoskorissa automaattisesti tuotteen painon ja koon mukaan.
Mikäli tilaus sisältää ennakkomyynti- tai jälkitoimitus- ja varastotuotteita, ne toimitetaan samassa lähetyksessä.
Toimitusaika
Postitamme tilauksesi pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, poikkeuksena ompelumerkit jotka toimitetaan 14 vuorokauden kuluessa. Osassa tuotteista voi olla poikkeuksia toimitusajoissa, näistä mainitaan tuotteen tiedoissa erikseen. Mahdollisista viivästyksista toimitusajoissa ilmoitamme erikseen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Jälkitoimitus
Jälkitoimitettavat tuotteen ilmoitetaan etukäteen verkkokaupassa ja tilausvaiheessa. Jälkitoimitettavien ompelu, neule ja hoito-ohjemerkkit toimitetaan 1-14vrk kuluessa.
Palautusehdot
Palautusoikeus
Teillä on oikeus palauttaa tilaamanne tuotteet Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske määrämittaan leikattuja kankaita, tilaustuotteita eikä ompelu- tai hoito-ohjemerkkejä omalla tekstillä/aineistolla.
Tilaamasi kangas tulee tarkistaa ennen pesua ja leikkaamista. Pesun/tuotteeksi valmistamisen jälkeen on mahdotonta todeta milloin mahdollinen virhe on tuotteeseen syntynyt.
Palaustuoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne palauttaa tuotteen sähköpostilla info@minelle.fi
Palautus
Asiakas maksaa itse mahdollisesta palautuksesta koituvat kulut, emme myöskään nouda postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Kun tuote/tuotteet on todettu palautuskelposeksi, asiakkaan tilaussumma palautetaan kokonaisuudessaan, mukaanlukien alkuperäiset toimituskulut suoraan hänen antamalleen tilille. Jos vain osan tilauksen tuotteista palautetaan, ei tilauksen toimituskuluja palauteta.
Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää). Lisätietoja palautuksen vaikutuksesta laskuusi saat suoraan Klarnan asiakaspalvelusta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puhelimitse 09-425 99 771.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta veloitamme 9€ käsittelymaksun, lisäksi veloitetaan 6,90€ paketin mahdollisesta uudelleenlähetyksestä.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14vrk kuluessa info@minelle.fi Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy myös tehdä välittömästi asiasta reklamaatio toimitustavan kuljetusyhtiölle.